FACEBOOK

Archiwum bloga

Translate

29 czerwca 2012

Szanowni Obserwatorzy,

anonimowi podglądacze, ale szczególnie Ci którzy pozostawiacie po sobie komentarze, mam zaszczyt zaprosić Was na truskawkową herbatkę. Trzeba te słodkie babeczki czymś popić :)
INSTRUKCJA OBSŁUGI
1. Proszę wybrać wzór i rodzaj herbaty

2. DELIKATNIE OTWORZYĆ OPAKOWANIE NIE USZKADZAJĄC ZAWIESZKI I UMIEŚCIĆ TOREBKĘ Z HERBATĄ W WYSOKIEJ SZKLANCE
3. ZALAĆ ODROBINĄ CIEKAWOŚCI I CIERPLIWOŚCI I PARZYĆ OK 5 MINUT
4. I PODZIWIAĆ I WZDYCHAĆ ;))))
WSZELKIEGO RODZAJU OCHY I ACHY MILE WIDZIANE ;)) (przed konsumpcją proszę usunąć szpilki)
A dla spóźnialskich jeszcze jedna porcja:)

Miłego weekendu życzę :))))))))

26 komentarzy:

  1. Fajniutkie!!!No i chyba "aha", a przynajmniej mi się tak wydaje...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Padłam i się turlam po podłodze z oniemienia. Cóż za pomysłowość - doprawdy owacja na stojąco!!!
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super :) a 30 kg truskawek nie zazdroszczę.... pewnie palce bolą. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, ach, ale masz pomysły, super! śliczniutkie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na koszulki herbaciane ..

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ Ty masz pomysły!!! wielkie brawa...
    aha piszemy przez samo "h" - sprawdziłam w słowniku:)))
    pozdrawiam truskawkowo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniały zestaw na podwieczorek. Aż u siebie czuje jak pachnie truskawkami. Pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Och! i ach! na pewno pisze się przez "ch" i tych słów użyję, by wyrazić mój zachwyt:))))))pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kochana super pomysł, zasłużyłaś na ochy i achy :)i zaprezentowałaś je ślicznie :)))aż poczułam smak truskawkowej herbatki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Herbatka wyszła pyszna. dziękuję:-) Zasłużyłaś na ochy i ahy Brawo :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisałam już,że jesteś niesamowita???
    Pyszna herbatka,dziękuję:)
    30kg truskawek...masakra,jesteś bardzo energiczną osobą,może podzielisz się ze mną,bo mnie jakieś choróbsko dopadło i nie mam siły na nic:(
    Gratulacje dla córy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. pomysł kapitalny! ochom i achom nie ma końca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju, 30 kilogramów truskawek wchłonąć???Toż jaki Ty musisz mieć brzuch???Matko jedyna, opanuj sie kobieto. I tak co roku? Nie dziwię się, że za każdym razem obiecujesz sobie, że to już ostatni raz. Ja przy 1 kilogramie odpadam.
    Ale skoro takimi herbatkami popijasz-mam nadzieję, że chociaż Ty o szpilkach nie zapominasz-to może to jakoś przepchnęłaś. Ale...wciąż w wielkim zdziwieniu tkwię-żeby mi tak nie zostało.
    Buziole Truskawkowa Panienko

    OdpowiedzUsuń
  14. 30 kg! Wow. Masz kobieto zdrowie!. A za herbatkę dziękuję :-) Wpraszam się na jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szalona kobieta, chciałoby sie rzec, ale to tylko gospodarna kobieta... nie tak jak ja;-)
    Herbatki cuudne;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze jedno!
    Juz chyba wiem skąd masz tyle czasu... zabrałaś też mój!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam herbatki Twoje pewnie
    przepyszne :)))
    Też obecnie wyszywam truskawkę
    ale pochwalę się jak skończę ;)
    U mnie truskawki się zaczynają
    ale są tak piękne ,że chyba dźemów
    robić nie będę bo mi ich szkoda hihi !!!
    Ciepło pozDrawiaM :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wspaniały pomysł wyglądają rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Och! Ach! Ja to w ogóle herbatki parzyć nie umiem ;) a może nie mam takich "ekspresówek" :))
    Piękne truskawkowe zawieszki! Ja przerobiłam tylko 24 kg truskawek więc rozumiem Cię doskonale :) nigdy więcej i oby do przyszłego roku.
    Buziaki dla Ciebie i uściski dla córci.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję Wam kochane za wszystkie komentarze, dzięki Wam już mi się plączą po głowie kolejne pomysły :)) Basiu nie gospodarna tylko wielodzietna :)))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja się głównie skupiłam na achach i wzdychaniu
    przez co buzi zamknąć zapomniałam ;)
    TAAAAAAAAAAAAKA jesteś pomysłowa, że po prostu ręce opadają, szczególnie, gdy pojawia mi się przed oczami wspomnienie bliźniaków!!!
    BUZIOLE na czole :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo udana impreza herbatkowa.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczne. Super wyglądają Twoje herbatki. Są śliczne Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Te herbatki też boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kusisz swoimi pracami, oj kusisz. piknie to wymyśliłaś.

    OdpowiedzUsuń
  26. przepraszam, zrobiłam wpis nie z tego bloga co trzeba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :D