FACEBOOK

Archiwum bloga

Translate

19 września 2012

O wszystkim i o niczym

Konkurs z Lilla Lou



Przy okazji zapraszam na candy na http://filcowewybryki.blogspot.com/


Wygrana u Pakmy



Marianne mam pierwszy raz w rękach i baaardzo mi się spodobała! Przypomina mi włoską Susannę













 Dziękuję Agatko za wszystkie dodatki i możliwość poznania kolejnej gazetki.
I jeszcze moje dwa ostatnie hafty (takie same :))) Kanwa Tami

 Kanwa Imawe


28 komentarzy:

  1. Ja jako pierwsza :) tami_dj@wp.pl
    taminacodzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdolna masz córcie ..
    Fajne przydasie dostałaś , wzory z gazetki ciekawe samplery i poduszka ..

    Gratuluj publikacji w gazetach ..

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje:) Szczęściara, ja chociaż raz bym chciała wygrać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ci kochana wygranej :):):)
    Wzorki świetne, szczególnie literka M wygląda miło ;D
    Chodzi chyba o to, że jednak w końcu muszę zacząć xxx, bo czuję się zupełnie zarażona!!!!!! TYYYYYLE cudnych wzorków, co jeden to piękniejszy ;D Kitchen z ptaszkami mini!!!, sal wiśniowy, można powzdychać :)
    U córeczki nie widzę nadróżowości ;), czyżby JUŻ z niej wyrosła????

    OdpowiedzUsuń
  5. ale z Ciebie szczęściara! Gazetka super! a córcia jaka zdolna! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Córcia zdolna po mamusi - wiadomo:)
    Gratuluję wygrania świetnej gazetki, te samplery są cudne!!! a jest taki z literką A ?:)
    ps. a lubić to ja nie przestanę:-) jak dla mnie to możesz wygrywać i codziennie:))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdolniacha,ta Mala, to po mamusi;-)
    Przejęłaś pałeczkę w wygrywaniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciesze sie, ze prezent Ci sie spodobal :)
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj kochana twoja córcia ma rację tatuaż może być dosłownie w każdym miejscu ciała w każdym! Dobrze ,że go na twarzy Lilli lou zrobiła:)hihihi Ps zdolniacha z niej ale masz rację niedaleko pada jabłko od jabłoni:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka mama taka córka :-)
    Kobieto gdzie Ty znajdujesz czas na to wszystko jeszcze jak czytam masz bliźniaki????
    Normalnie zawstydziłaś mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie wiem, jakos inni nie pisza CV:P
    Zdjec malo!:P
    No i gratuluje wygranej! Czesc wzorow mam w moich Susankach, czekaja grzecznie w Katowicach:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne prace córki. Maila już pisałam albo zły adres miałam albo im sie prace nie spodobały bo cisza a minęło sporo czasu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję zdolnej córci. Gratuluję też wygranej. Gazetka fajna, masz rację, jest do czego wdychać.
    I bardzo się cieszę, że dostanę gazetkę, mimo, ze inną to pewnie też ciekawą. Serdecznie dziękuję.

    http://kuchniaipasja.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdolniacha Ci rośnie! Gratuluję wygranej! Do takich gazetek wraca się nawet po wielu latach :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęściara!!!!:) Gratuluję kolejnej wygranej! Córka-po mamie- artystyczna duszyczka:D Czekam na pierwsze xxx z nowych gazetek;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygrywaj kobietko wygrywaj! Tylko czasem się podziel hafcikiem. Ja z chęcią samplerek z literką "P" skoro nie ma "D".
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  17. ja dołączam się do gratulacji, moja sześcioletnia, prawie 7-letnia, nawet nie usiądzie z mamą aby porysować - ciągle biega,dla niej też haft jest nudny
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie zapisałam się do Ciebie moja Droga, bo myślę, że ktoś inny powinien coś od Ciebie dostać. Wstyd by mi było, że się zapisuję na drugie podaj dalej...:( Chociaż prezenty od Ciebie na pewno będą nieziemskie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wzorkow nigdy za wiele, wczoraj dostalam caly plik haftow polskich z wczesniejszych lat, ja sama je kupowalam kiedy tylko bylam w Polsce, ale to byly czasy gdzie bardzo duzo haftowalam, teraz znowu pozaczynalam, ta Madam motylkowa, lawende, roze nieskonczone, chce maki i chce i chce a tu pergaminkowe sprawy wazniejsze, duzo projektow przedswiatecznych a to czas i czas, jedno szczescie ze to uwielbiam, spietrzyly mi sie przedmioty do decu i wlasciwie to nie wiem co sie dzieje ze tyle spraw do zrobienia i jeszcze chwila i powiem to czego nie znosze " brakuje mi czasu" i do tego nie pracuje, no to co ja robie do diabla? Czas skonczyc sie obijac.Czas zaczac szukac prace i powaznie sie wziasc do roboty bo do grudnia nie daleko.

    OdpowiedzUsuń
  20. praca córci bardzo "dorosłą"

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne zajęcie dla córki :) śliczna wygrana oby szczęście dopisywało dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. po 1 Oczywiście że tatuaże robi się na twarzy w ich kolebce na wyspach pacyfiku. Córcia dojrzeje do haftu spokojnie. Ma artystyczne zapędy to widać.

    po2 aż się boję czego teraz dokonasz jak masz takie gazetki. Ten biały haft na szarym tle - obłędny tylko literka N no chyba że N jak nadzieja.

    po3 nie dowierzam. Po 2 razy przeczytałam każdy komentarz o nie doczytałam się kandydatur na podaj dalej. Jeśli więc to nie chciwość ćmi mi oczy to ja jestem chętna. Daj znać czy się załapałam.

    po 4 całuski

    OdpowiedzUsuń
  23. haha, człowiek dowiaduje się wielu rzeczy od dzieci! :) a gazetka całkiem przyjemna, faktycznie w stylu Susanny. No i jak można Cię znielubić?! Fajnie, że masz szczęście i wygrywasz, tak 3maj!

    OdpowiedzUsuń
  24. A co tam! A niech mnie! ZGŁASZAM SIĘ!:) Jeśli tylko jeszcze znajdzie się dla mnie miejsce:D Całuski:*:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna gazetka. Gratuluję wygranej! Córcia fajnie zajęta pracą. Aż miło popatrzeć:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oczywiście że bym chciała, cudowne sa
    zresztą taka ze mnie maniaczka xxx że większość wzorków krzyczy do mnie ZRÓB MNIE!!

    OdpowiedzUsuń
  27. No skoro Emilka tak maluje, to musi tak być, po prostu się nie znasz:))) Ale pół godziny "wolnego" bezcenne:))
    Gazetka smakowita, zwłaszcza te jaszczury przykuły moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  28. fantastyczna ta gazetka. jak ja tam dużo widzę rzeczy które z przyjemnością bym wyszyła! ciekawa jestem na co Ty w pierwszej kolejności się skusisz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :D